is there anybody out there

Jag har många läsare och dom har blivigt frekventare igen men ni är ju tysta som möss jue, var är debbaten som en gån var här; jag antar att det helt enkelt var mer krut i mina elever förr (för det var ju de som gapa å skrek inte mina värdelösa polare som alldrig typ komenterar.) är det så att mina nuvarande elever helt enkelt inte har samma stål som de jag hade för några år sen (japp ta åt er, eller prove me wrong genom å försöka leva upp till de legendarsika debatter ni kan finna om ni skrollar till baks ett år eller två era sillmjölken). Det skulle ju förståss kunna vara så att det helt enkelt är jag som inte är lika provocerande som jag än gång var (igen skrolla tillbaks å läs lite gamla inlägg å dömm själva om jag tappat med åren) Det skulle ju förståss också kunna vara så att ni alla nu är så jävla vana vid mig att ni helt enkelt inte låter er provoceras men det är helt enkelt så att denna veckans iakttagelse av vad alla hopplöst retarderade stackare fortfarande tycks tillåta sig förknippas med måste bli blassé. Get youre shit hot gråt över att jag är en elak jävel om ni måste men gör någott. som jag alltid brukar säga; do some thing with your life, go rollerblade or something...  

Kommentarer
Postat av: Louise

Faktum är att vi äldre, lite bättre, hänger kvar i faggorna. Men man får ju erkänna att dina inlägg tappat stunsen lite, vem vill läsa om bokrean när du lagt förväntningarna i höjd med inlägg om skinksäraren pepé eller 'mellan tomtefars blekfeta lår'? DET var inlägg med lite känsla bakom! Dock så är ju din verbala förmåga fortfarande på en nivå som gör det oerhört läsvärt, bara inte tillräckligt värt för att kommentera! bring out the gimp!

2009-03-14 @ 10:23:34
URL: http://empress.blogg.se/
Postat av: Viktor

Aha ont krut förgås vist inte så lätt. lurkar du omkring här ännu... Nåja jag hade pensionerat gimpen med flit då jag fick för mig att jag mest skrev oläsbara dummheter men så kanske inte är fallet... skall det ljugas ihopsaker kan jag ju alltid bistå, vad tycker ni andra? fler dumma texter eller fortsat aggitation?

2009-03-14 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0