Sämst i världen

Att jag fortfarande har läsare - flera om dagen - mind you - är mer än besynnerligt. Jag är som synes mer än rutten på att blogga nu för tiden. Skall försöka utmana mig själv lite.

Var vecka skall (minst) följande ämnen avhandlas utan någon inbördes ordning eller rang men helst i separata bloggposter:

veckans anussmak i munnen
veckans vad alla som vill va lika bedövande balla som jag borde hänge sig åt.
veckans iakttagelse av vad alla hopplöst retarderade stackare fortfarande tycks tillåta sig förknippas med.

nå detta borde som alla som inte leker för vilt med vedklyven kan räkna på sina små fingrar å tår resultera i inte mindre än minst tre bloggningar i veckan. Givet att vissa kan tänkas bli brutalt korta. Så gråt nu inte av glädje, jag har utlovat att bestå er med min visdom och glans förr med mediokra resultat så detta löper rent statistiskt naturligt vis inte direkt några svindlande chanser att lyckas men det är ett seriöst försök eller nått sånt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0