redan daxjävel

Näst sista dagen slut! Lite av en seger faktiskt, sista dagen e ju inge jobbig direkt. Han inte äta idag. Var så hungrig när jag kom hem att jag var tvungen att dumpa i mig en pizza. Känner mig lite äcklig nu; jag var ju nödvändigtvis tvungen att äta en carusell - världens flottigaste pizza; asså jag hade inte bestämt mig innan jag ringde och när han svarade fick jag panik och kunde inte komma på nån annan. E man dum i huve så blire så ibland. Den häringa förkylningen gör mig galen - den e inte allvarlig nog för mig å stanna hemma för (eller jo i måndags men då hade vi ju show så det gick ju inte) men jag ä super vissen hela dagarna och helt färdig när jag kommer hem. Showen blev helt ok, en av de bättre jag varit med om i enköping. Skall slipa lite på låtarna och sen kanske jag kan kränga den till nåt förlag. Skulle sitta fint med lite sidodeg i fickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0